Mielőtt masszázsra mennél...

2021.09.27

Mielőtt masszázsra mennél....

Gondoltam megosztok pár gondolatok azoknak, akik nem jártassak a témában . Magamról kiindulva mikor még nem hogy masszőr nem voltam de még masszázson sem jártam soha.

Van úgy , hogy az ember nekiindul aztán érik kellemetlen meglepetések, vagy éppen kellemesek jobb esetben.

Eléggé hát fájós vagyok, szóval sok indokot nem is kellet keresnem rá, így az egyik ismerős lánykához be is jelentkeztem, gondolván biztos jó kezekbe kerülök. Ennek ellenére azért voltak bennem kérdések és bizonytalan tényezők, sőőőt még elvárások is.

A hely nagyon igényes elegáns volt, a masszőr is igazán kedves. Ennek ellenére kissé csalódottan távoztam, mert kaptam egy gyenge masszázst, ( pedig olyan jókisdögönyözősátgyúrós masszázsra vágytam) ő nem kérdezett semmit én meg nem mondtam semmit, így kaptam egy laza relaxáló masszázst. Maradjunk annyiban nem ő volt az én emberem.

Azóta persze voltam igazi profinál és közbe azért én is jobban utánanéztem a masszázsfajtáknak, sőt masszőr is lettem ( szóval elég jól sikerül beleásnom magam ) J

A lényeg hogy, mindenképpen meg kell beszélni a masszőrrel, hogy mi a panaszod és az ő tapasztalatából kiindulva fogod megkapni a megfelelő masszázst. Azt is nyugodtan mond meg, hogy ez az első alaklom, hogy megmasszíroz valaki. Ez azért fontos, mert így a masszőr elmondja, ha kell lépésről lépésre, hogy mire számíts és jobban figyel, hogy neked mi az erős fogás és mi nem, mi az amit kedvelsz és mi az amit nem. Tapasztalatom szerint ahány masszőr annyi fajta erősség létezik, szóval ha új helyre mész ez akkor is igaz, hogy az első alkalommal még van egy fajta ismerkedés is köztetek.

Amikor valaki hosszú ideje feszült és jól be van kötve a hátha, akkor sajnos egyszeri masszázstól ne várjon csodát senki. Bizony kell hozzá pár alkalom, hogy azok a fránya csomók végleg eltűnjenek. Kell pár nap a szervezetnek, hogy regenerálódjon és csak ez után következhet az újabb masszázs ugyan azon a területen.

masszázs utáni kialakult izomláz az teljesen normálisnak mondható, hisz ilyenkor az izmok kellő mértékben meg lettek dolgozva. Ennek csökkentésére magnézium szedése javasolt.

Masszázs után közvetlenül még kerülendő a szolárium használata is.

A megfelelő kommunikáció elengedhetetlen és az is jó ha te is valamennyire tájékozott vagy.

Itt olvashatsz a masszázs fajtákról

Ami nagyon fontos, hogy mindig vannak kizáró okok, amikor nem megengedett a masszázs.

Ezt olvasd át, ha kérdésed van, írj nyugodtan J

Kontraindikáció/Ellenjavalatok

-Lázas beteg,

-Legyengült szervezetű ember vagy nagyon idős személy

-Fertőző betegség

-Bőrelváltozások, bőrbetegség

-Tüdő, mellhártya megbetegedések, TBC fertőzés

-Menstruáció első 2 napja

-Terhesség csak orvosi beleegyezés esetén deréktáj kizárt

-Vérzékenység, (=leukémia scorbut stb.)

-Pacemaker

-Epilepszia

-Szélsőséges vérnyomás

-Mentálisan sérült ember, szociopata pszichopata, instabil pszichés állapot, súlyos depresszió

-Visszér esetén (kidudorodó zsákos)

-Súlyos keringési betegségek

-Trombózisra való hajlam

-Különféle csont-, ízületi, izomsérülések, rándulások, ficam -heveny szakaszában, ill,sérves (pl.gerincsérv) betegségek.

-Friss traumatikus sérülések (hámsérülés, ízületi sérülés, törés)

-Rákos, daganatos betegségek, csak orvosi engedéllyel!!

-Stroke (agyvérzés), infarktus vagy erre való hajlam

-Minden olyan betegség, amely heveny fájdalommal, vérzéssel, duzzanattal jár


Továbbá még pár apróságot megosztok veled, mint saját mind a vendégek visszajelzéseiből hoztam.

-Ha inkább a gátlásosak, szemérmesek táborába tartozol, akkor győződj meg róla, hogy van-e öltöző.

Sajnos nem minden szalonban van (Első alkalommal bele sem gondoltam és ciki is volt levetkőzni L)

Többnyire a hely hiány miatt nincs, és nem azért mert a masszőr nem törődik ezzel. Személy szerint jobb szeretem ha van rá mód, hogy diszkréten áttudjak öltözni

-Sose menj korgó üres gyomorral! Ha nem is vagy cukorbeteg is leeshet a kezelés után a vércukorszinted. Pár falatot jobb ha eszel előtte. (Azért masszázs előtt közvetlenül ne edd tele magad. )Ha utána még is leesne a cukrod szólj a masszőrnek hogy nagyon nem érzed jól magad. Ad majd egy kis vizet vagy szőlőcukrot vagy valami kekszet. Persze masszázs után hirtelen fel kelsz is megszédülhetsz de azért az más érzés. Folyadékot jó mindig ha iszol, előtte és utána is.

-Ha fontos neked hogy milyen alapanyagokkal dolgozik a masszőr, akkor annak is nézz utána.

Megteheted az oldalán vagy nyugodtan kérdezz rá konkrétan. Jó azért tudni, hogy mennyire vegyszermentes holmikat dolgoznak bele a bőrünkbe. Továbbá, nincs-e allergiád valamelyik készítményre

www.relaxneked.webnode.hu
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el